Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Pentru produsele achizitionate prin card bancar, banca emitenta poate debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
Pentru exercitarea dreptului de retragere consumatorul trebuie sa ne notifice decizia de retragere, la adresa de email: office@jsb-wheels.ro.
Produsul sau produsele care fac obiectul deciziei consumatorului de retragere din contractul incheiat la distanta vor fi expediate de catre consumator la adresa: JSB WHEELS TUNING SRL, Johann Sebastian Bach nr.26, Timisoara. Produsele returnate trebuie returnate in ambalajul original al acestora, cu toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii.
Produsele se returneaza prin curier rapid (nu se accepta prin Posta Romana) si fara ramburs catre JSB WHEELS TUNING SRL pentru a putea fi verificate si pentru a se putea completa procesul verbal de constatare de produse conforme sau neconforme.
Produsele care prezinta urme de folosinta, montaj, lovituri, socuri, modificari fizice, ciobiri, zgarieturi, etc. vor fi refuzate la retur.
Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda (Comanda speciala din stocul furnizorului este definita ca fiind produsele sau produsul comandat de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al JSB WHEELS TUNING SRL dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Vanzatorul il va informa pe beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala. Aceasta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
Coletele care se livreaza cu optiunea "Deschidere colet la livrare" si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Clientul are obligatia de a verifica coletul in interior pentru eventuale daune in urma transportului inainte de a achita contravaloarea sau de a semna de primire pe documentul de transport. In cazul daunei datorate transportului produselor se completeaza un proces verbal de dauna .In cazul in care nu a fost completat procesul verbal de dauna unde se semnaleaza dauna JSB WHEELS TUNING SRL nu este responsabil de aceasta si nu este obligat sa inlocuiasca produsul deterioarat.
In caz de lipsa de observatii pe documentul de transport (proces verbal) al livratorului, nu va fi acceptata nici o reclamatie nici catre livrator si nici catre JSB WHEELS TUNING SRL.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0740 871 525 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa office@jsb-wheels.ro.
Suport clienti Luni-Vineri 09:30-18:00 Sambata 09:30-14:00
0740.871.525 0751.623.067 office@jsb-wheels.ro